Όταν η Δημοκρατία των Ιονίων Νήσων ήταν υπό βρετανική κυριαρχία, ένα μέρος του κόστους κατοχής αποζημιώθηκε με τη μορφή υποδομής. Ο Ελβετός μηχανικός Charles de Bosset έγινε κυβερνήτης του νησιού το 1810 και εστίασε στην κατασκευή δρόμων και γεφυρών. Ήταν η γέφυρα στον κόλπο του Αργοστολίου, η οποία συντόμευσε το δρόμο προς Ληξούρι και το βόρειο τμήμα του νησιού. Χωρίζει τη λιμνοθάλασσα του Κουτάβου από τον κόλπο. Έχει μήκος ένα χιλιόμετρο και αρχικά ήταν ξύλινη. Στη μέση της γέφυρας θα συναντήσετε ένα πυραμιδικό μνημείο αφιερωμένο στους κατασκευαστές. Το 2005 η διέλευση τροχοφόρων απαγορεύτηκε και τώρα είναι διαθέσιμη μόνο για ρομαντικούς περιπάτους.